Nattsömn och Min Familj


onsdag, januari 4

Varför har alla andra så intressanta bloggar? Man får ju komplex. Aja, jag vet redan att jag är ganska tråkig..

Det blev inte så mycket sovande inatt. Kom hem innan elva någon gång. Pratade väl en timme i telefon. Sen blev det ett par sms också. Och sen var det kört. Så fort jag somnade till, så vaknade jag igen. 03.13. var klockan, när jag kollade sista gången. Då vet jag att jag vaknade ett par gånger till efter det men motstod frestelsen att kolla klockan igen. 05.13. vaknade jag så igen. Två mintuer _innan_ väckarklockan. *Blä* på mig själv.

Har sovit en liten stund mitt på dan. Och lär nog sova en del imorgon bitti. :-)

Har ett utmärkt exempel förresten på den ibland ganska hårda jargongen här hemma. Min syster har alltid varit en liten smula kraftigare än jag, men inte ett dugg tjock. Vi höll på med köksplanerna igen och hade kommit så långt i diskussionen att vi flyttat om allting hela huset och bytt sovrum på allihopa. Någon ville slänga ut pianot från gästrummet/finrummet.

Salome: Men var ska vi ha det då?
Mamma: Ja, inte bär vi upp det till övervåningen i alla fall!
Stefan (som hållt sig lite i utkanten senaste minuten): Salome!?


För en utomstående kanske det inte är så klart, vad det roliga med det här är. Men för oss som är vana vid Stefans rappa kommentarer, så var det hur kul som helst.. :-) Och så här är det hela tiden. Man får nog vara ganska härdad om man ska klara sig hemma hos oss. Annars blir man det illa kvickt. :-) Vi är inte helt normala..
SolSara @ 1/04/2006 06:21:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Nattsömn och Min Familj

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates