Humor-filmer


onsdag, december 28

Igår var det Monty Pyton på TV. Jo, det är alldeles rättstavat. Jag är en ganska rolig människa. Bra humor, enligt mig. Lättroad, men kanske kräsen med vad som är riktigt bra. Monty Pyton roar mig inte det minsta. Nada. Jo, har sett tillräckligt ur deras filmer för att kunna konstatera detta. Då jag och möjligen mamma är de enda i familjen som _inte_ fullkomligt älskar dessa filmer. Urk. Så man blir inte så lite glad när man upptäcker att det finns fler som delar min åsikt.. :-)

Okej då, erkänner, delvis är det kanske en principsak. Men bara till en väldigt lite del. Tycker verkligen inte att det är kul, mest är det bara sjukt. Till skillnad från Det våras för rymden. Den är skoj. :-) De andra Mel Brooks-filmerna jag sett varierar från hyfsat till bra, men den här gillar jag verkligen. Kan ju iofs bero på min förkärlek till Star Wars och Star Trek. Men det spelar ju egentligen ingen roll..

Megamaid Guard: What the hell are you doing?
Lone Starr: The Vulcan neck pinch?
Megamaid Guard: No, no, no, stupid, you've got it much too high. It's down here where the shoulder meets the neck.
[Lone Star changes hand position]
Lone Starr: Like this?
Megamaid Guard: Yeah!
[guard falls to the ground]
Lone Starr: Thanks.

Dark Helmet: Before you die there is something you should know about us, Lone Star.
Lone Starr: What?
Dark Helmet: I am your father's brother's nephew's cousin's former roommate.
Lone Starr: What's that make us?
Dark Helmet: Absolutely nothing! Which is what you are about to become.
SolSara @ 12/28/2005 07:11:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Humor-filmer

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates