Chess och Livets Misstag


lördag, december 31

I skratt och lek
I gråt och svek
Lär du av de misstag du gjort

Fint, så fint. Och sant, hoppas jag iaf. Ibland undrar jag vad jag sysslar med. Bara Sara är så dum att hon gör samma misstag flera gånger. Men inte denna gången. Nix. Eller, det vet jag ju iofs inte än, sånt upptäcker man ju först efteråt. Men det känns rätt och bra hur jag än vrider på det.

Ibland blir jag skitskraj för en del saker. Men sen tänker jag en gång till och då blir jag alldeles lugn. Jag har kanske ingen aning om vad jag gör egentligen. Men jag vågar påstå att jag nog vet lite grann. Om inte annat så vet jag att jag inte vet. :-) Vilket är en större fördel än många tror. Det är de som tror det vet precis vad de sysslar med, som brukar råka illa ut eller bli besvikna sedan. Om man däremot kastar sig ut med ögonen vidöppna så kan det hända att man lär sig flyga.

Jag har alltid velat flyga..
SolSara @ 12/31/2005 02:23:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Chess och Livets Misstag

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates