Träffa folk


torsdag, december 29

Ännu en dag av att inte göra så mycket alls. Skärpning Sara. Börjar nästan bli rastlös. Och det är inget vidare, för det kan bli värre saker av det. Måste se till att göra något imorgon. Eller. Snubblade över senaste HP-boken för ett par timmar sen. Kan ju sysselsätta mig med den ett par timmar eller så. :-)

Men nu börjar jag iaf planera lite inför Sthlm om ett par veckor. Ska få tag på någonstans att sova också, så blir allt bra. Hoppas på att träffa lite folk och i vilket fall är det skönt komma någon annanstans ett tag.

Nyår däremot verkar bli hemma. Möjligen hos några bekanta i byn, men vi har ännu inte fått tag på några som vill umgås med oss. Ska förhoppningsvis träffa två polare från gymnasiet på nyårsdagen sen. Det ska bli kul! Har bara träffat Ebba ett par gånger, och tror inte jag träffat Linda sen vi slutade, för två och ett halvt år sen. Men Ylva ska till Israel och Veronika är tydligen redan på väg tillbaka till Skåne, så det blir ändå bara halva gänget.. Tänk vad tiden går och ändå lär det kännas nästan precis som det brukade göra när vi sågs varje dag. Nu blev jag nostalgisk, gymnasietiden var rätt bra, åtminstone det underbara gänget..
SolSara @ 12/29/2005 10:43:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Träffa folk

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates