Inget vettigt alls..


måndag, januari 2

Borde kunna skriva ett långt och intressant inlägg idag. Med tanke på all tid jag haft till att tänka, menar jag. Men se nej, har nog inte tänkt en enda vettig tanke på hela dagen.

Vad gör jag egentligen hela dagarna??

Hm, har iofs återupptäckt The Sims, men såå mycket har jag inte suttit vid datorn. Nej, jag vet inte vad jag gjort idag egentligen.

Men fint väder var det iaf i morse, runt tio sådär när solen var framme en sväng. Och iskallt var det också, 12 minusgrader när jag och hunden tog en rejäl promenad. Sen blev jag tvungen krypa ner lite i mamma och pappas vattensäng och värma mig. :-)
SolSara @ 1/02/2006 06:25:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Inget vettigt alls..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates