Kök


tisdag, januari 3

Insåg att det kan bli lite körigt att hinna skriva här ikväll. Om en liten stund ska jag upp till ladugården och mjölka, för första gången på lovet. Hm. Och sen ner, duscha och göra mig iordning, för att vara med i mina föräldrars bönegrupp ikväll. Och sedan lägga mig tidigt för att orka upp kvart över fem för att mjölka imorgon bitti. Och någonstans hoppas jag få lite tid över för att prata telefon. Eller något.. :-)

Annars finns det bara en enda sak som pratas om i vår familj just nu. Och det är planerna kring att bygga om köket. Den ena idén vildare än den andre läggs fram. Både mamma och pappas sovrum, förrådet, farstun och matkällaren har varit omtalade för ombyggnad. Vi får väl se hur det blir med det.. I slutändan kanske det ändå bara blir att byta ut allt det vi har nu mot något nytt och fint, men att det ändå ser nästan likadant ut..
SolSara @ 1/03/2006 04:17:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Kök

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates