Julkort


onsdag, januari 4

Vi har alltid skickat julkort i vår familj. För det mesta ett som vi tagit själva, på oss barn, även om en del andra förekommit. Tänkte ni kunde få se några av mina favoriter.. :-)

Jag och Simon. 1986.


Simon, Samuel, Stefan och Jag. Sebastian ligger i krubban (ja, det är en äkta hästkrubba!). 1990. Fast roligast är det kortet som inte blev julkort. När vi "stora" barn har varsitt halmstrå i handen och petar på Sebastian. :-)


Alla sex barnen, i vårt naturliga tillstånd. Men var ju tvungna göra det lite juligt också. 1993.


Hela familjen. Vi var på Liseberg tidigare under året, halva familjen åt gången. Därav klippningen. 1996


Simon, Stefan, Sebastian, Jag, Salome, Samuel. :-) 1999. Lägg märke till den lite annorlunda färgen på 'L'. Samuel totalvägrade ha något så vidrigt som läppstift på sin fot. Till slut plockade mamma fram en röd spritpenna..


2003. Men togs ett år tidigare. Står i åldersordning uppifrån och ner. Jag, Simon, Samuel, Stefan, Sebastian och Salome.


Så, nu har ni nog för första gången fått se ett kort på mig här i bloggen. Titta och njut.. :-)
SolSara @ 1/04/2006 06:36:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Julkort

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates