Hittat: Vinterskor


fredag, november 18

Skulle bara in en sväng på A6 för att hitta något piffigt till håret imorgon. Hamnade på SkoPunkten bland hundratals vinterstövlar. Och hör och häpna, jag hittade faktiskt några som jag vågade chansa på. Får väl se om det går eller om jag lämnar tillbaka dom nästa vecka.. Det är lite luddigt längst upp och ludd är inte min grej, men annars så var dom lagom diskreta utan att vara tråkiga..

Har annars sett en helt underbar kram idag. Min lillebror bor på internat på veckorna och är hemma varje helg. Men inte förra helgen, då han jobbade uppe på skolan. Alltså har han inte träffat mamma på nästan två veckor. Han ville inte släppa taget om mamma nu när dom sågs igen. Vad glad man kan bli av att få se såna små härliga saker! :-)
SolSara @ 11/18/2005 08:26:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Hittat: Vinterskor

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates