Glad?


söndag, november 13

Vaknade halv sju idag (väckarklocka), skulle ju ha hand om en gudstjänst och vi hade en del kvar att förbereda. Tänkte inte så mycket på hur jag kände mig.

Upptäckte sakta medan morgonen gick att jag var glad.

Blev arg på mig själv för att jag var glad, när jag visste att jag egentligen inte är det och absolut inte borde vara det.


Blev arg på mig själv för att jag blev arg, igår ville jag ju inget annat än bli på någorlunda bra humör igen.

Försöker nu inte tänka så mycket utan bara njuta av att jag faktiskt inte mår dåligt just nu. Är både glad och ledsen/orolig på samma gång och det jämnar ut varandra lite grann. Känner mig lugnare än på länge. Härligt.
SolSara @ 11/13/2005 03:22:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Glad?

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates