Feber?


torsdag, november 10

Min förkylning hotar med att slå ut rejält när som helst.. Har gått hela förmiddagen och känt mig alldeles konstig i kroppen. Antingen hade jag feber i natt (vilket i så fall förklarar varför jag hade ont i benen och huvudet och magen osv. när jag vaknade) men det kan inte vart mycket eftersom jag inte hade någon feberdröm (tro mig, det hade jag kommit ihåg ifall jag hade haft..) Eller så är febern på väg nu och bryter ut i eftermiddag och så ligger jag helt utslagen imorgon. Något jag _inte_ har tid med. Ska ju lämna in ett skolarbete allra senast imorgon och har nog en fyra timmars arbete kvar för att det ska bli klart och hyfsat bra.. Har suttit nu och försökt renskriva en del av det, blev längre än jag trodde. Men kan knappt nu tänka så ordentligt att jag kan leta upp svar på dom åtta frågor jag har kvar..

Annars går det väldigt upp och ner här. Ibland känns det bra, men tanke på allt som hänt, eller snarare inte hänt, på sistone. Och ibland vill jag bara krypa in under täcket och gå i ide till maj och hoppas på att världen är vackrare och alla mår bra när jag kommer fram igen. Å andra sidan är väl inte det unikt, sådär brukar jag tänka varenda år vid den här tiden..

Måste komma på något att önska mig i födelsedagspresent och julklapp. Börjar bli riktig kris, men kommer egentligen inte på något alls. Bara en sak som kanske inte ens är genonförbart och därför ganska dumt att önska sig..
SolSara @ 11/10/2005 11:30:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Feber?

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates