Snart bröllop


tisdag, november 15

Kanske det var lite tidigt för den där dansen? Hmm.. Tålamod Sara, tålamod.. Jojavisst, har massor. För det mesta. Men ibland blir jag så trött på att knappt inget veta och inte få vara med.. Men jag väntar, sa jag att jag skulle göra.

Under tiden jag väntar kan jag plugga. Tycker jag vart jätteduktig idag, som börjat på en hemtenta flera veckor innan den ska vara inlämnad.. :-) Ska sätta mig och fortsätta läsa senare ikväll tänkte jag, så kanske jag kommer någon vart.

Och imorgon måste jag verkligen bestämma mig för vad jag ska ha på mig på bröllopet. Det är ju kallt ute, men vill så gärna ha någon av mina nya toppar. Beige: gulligt ljus med snygg/ovanlig skärning nertill och en del urringning, lite glittrande guldtråd i sömmarna, kort ärm. Svart: cool med div. dekorationer på i klara färger både fram och bak, ärmlös. Skulle gärna ha den blåa kjolen till, men blir inte det väldigt kallt, med tröja utan ärmar och kjol? Jo. Men byxor då, har ju dom svarta? Men beige + svart = tråkigt. Och svart + svart = väääldigt mörkt (är inte så färgstark i mig själv, kommer se mesig ut..) *problem* För att inte tala om skorna.. Har inga finskor. Inga nya vinterskor. Gamla vinterskor som är jätteslitna och stearinfläckiga. Sommarskorna är iofs i hyfsat fint skick fortfarande, skulle kunna funka, små och svarta.. *hmm*

Typiskt tjejproblem. Killar behöver bara välja en av dom två kavajerna/kostymerna, en av tre färger på skjorta och så en snygg slips. Klart. *fusk*
SolSara @ 11/15/2005 06:13:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Snart bröllop

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates