Aj..


torsdag, november 17

Har ont i min vad. Brukar inte ha sånt utan anledning. Känns typ som att jag håller på att få kramp, men eftersom jag inte haft kramp sen jag var typ 14 så är det lite svårt att avgöra. Har ju inte ens gjort något särskilt idag, bara suttit på föreläsningen, suttit vid datorn, tagit en promenad, suttit och pluggat, suttit vid TV:n och nu här igen. Väldigt mycket sittande iofs.. *hmm*

Och tja, det är väl så mycket spännande som hänt i mitt liv sen jag skrev sist. Någon har flyttat på toastjärnet i internatets stora kök. Så jag som gjort iordning två stora härliga toastmackor med svampinjoner och lök fick försiktigt försöka arrangera om alltihopa och slänga in dom i ugnen. Så det blev varma mackor istället för toast, men det gick det med.. :-)

Imorgon tänkte jag mig hemåt, så får hoppas det är något kuligt på Tonår. Annars kan jag sitta hemma och titta film och käka mina sista ostbågar. Har vart jätteduktig och inte ätit alla på en gång! Men nästa gång jag öppnar den igen kommer nog dom sista försvinna, är inte så mycket kvar nu..

SolSara @ 11/17/2005 09:50:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Aj..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates