Ahlgrens bildäck..


fredag, november 11

..är goda.. Men ack så förädiska. Eller, det är nog allt godis vid fel tillfälle.. Var en sväng på A6 och "shoppade", behövde komma iväg en liten stund. Hittade faktiskt en tjock, gosig, varm, blå (någon förvånad??) tröja.. Men inga vinterskor. Får nog gå i mina gamla den här vintern också. Har ju kängorna om det skulle behövas något mer rejält på fossingarna. Men godiset var det ja..

Mår inget vidare just nu. Fast att jag både ätit och druckit hyfsat duktigt idag, så var det tydligen inte så bra sätta i sig ens denna relativt lilla godispåsen själv.. Fick ont i huvudet, är törstig och mår illa, antar det är sockret eller nåt som blev lite för mycket. Men det brukar ju gå över efter ett tag. Om du ser mig sätta i mig en massa godis, så fråga om jag verkligen klarar av det! Ibland går det ju jättebra, men ibland mindre bra och det brukar jag känna ganska fort. Har bara så svårt för att sluta äta när det fortfarande är en halv påse kvar som ligger och lockar..

Noll i självdisciplin. En av alla mina svagare sidor tror jag.. :-)
SolSara @ 11/11/2005 05:24:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Ahlgrens bildäck..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates