Bröllop och Telefon


söndag, november 20

Bröllopet var sådär härligt och fint och ändå inte tråkigt och stelt. Det faktum att en av brudnäbbarna (heter det även så för pojkar?) fick scenskräck och började gråta och inte vågade gå in förstörde inte ett dugg. Det blev bara mer avslappnat och så fortsatte det hela kvällen sen. Och Bloom, som var värdinna, gjorde oss inte besvikna. Bara en enda gång blev det lite fel.. En kille som skulle öppna ett papper omknutet med ett snöre men hade lite problem. Bloom: "Ja, vi vet ju att killar kan ha lite problem med att _få upp_ vissa saker.." *upps*

Men AC var såå fin och Andreas var jättestilig! Och dom är så goa och snälla och underbara båda två, så det ska nog gå bra för dom..

Men som på alla bröllop börjar man fundera på sitt eget, när det nu kommer. Och nu var det värre än någon gång innan, men men, det gick bra ändå..

Och det var så kul träffa en del av gänget igen! Har inte träffat Maffe sen i somras och det var jättekul! Saknar honom fortfarande på internatet.. Och Eve och Becka också naturligtvis.. Nu blev jag lite *snyft*, får tänka på något annat..

Låg och drog mig i morse när det plötsligt började låta något från madrassen. Lät som en telefon så kolla min som låg på golvet, men den var tyst. Så fick börja rota runt och efter lite letande hittade jag en T630.. :-) Fyller ju år om ett par dagar, men blev visst firad av familjen idag eftersom jag ska upp till skolan idag eller imorgon förmiddag.. Den är iofs inte ny, och ganska skitig (varför kan man inte öppna dom helt och göra rent överallt??), men den fungerar bra och är betydligt smidigare än Stefans 3210 som jag använt på sistone.. :-) Tackar så mycket!
SolSara @ 11/20/2005 11:26:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Bröllop och Telefon

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates