Alfred och Barn


onsdag, juni 21
Igår var tisdag, alltså samling för bönegruppen som mina föräldrar/min familj är med i. Åkte själv från vårat håll till den yngsta familjen i gruppen. Med sin 4 månader gamla Alfred. (Ytterligare ett namn som får strykas från lämpliga-namn-på-Saras-barn-listan.)

Oh vilken härlig unge. Stor och ordentlig redan, full fart i benen. Det tråkigaste som finns är att bara sitta ner lugnt och snällt. Trots att man inte ens kan sitta upp själv i den åldern.

Fick ha honom en stund hos mig. Underbart.

Så nu blev det lite jobbigt. Igen. Vill också ha. Men man bör ju ha utbildning och någon att ha barn tillsammans med, innan man skaffar smått. Får väl vänta någar år till. Det är ju populärt skaffa barn sent nu för tiden. Fast får jag som jag vill så är jag innan genomsnittet för första ungen. Allra helst imorgon. Då slipper jag fundera över hösten mer. Men det kanske är lite svårt att ordna bara sådär. *hmm*

Andra bloggar om:
SolSara @ 6/21/2006 09:11:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Alfred och Barn

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates