Du och min Blogg


torsdag, juni 8
När vi ändå är inne på det. Jag har i genomsnitt 19 besökare/dag. Någon av dom är förmodligen jag själv, när jag kollar så det ser bra ut. Ett par kommer dit helt av misstag. Sen funderar jag på om några är sånadär automatiska bottar typ. Men säg att det är iaf 10 st besökare varje dag som faktiskt läser.

Så, nu tar vi en titt på kommentarerna. Ojdå. Ja, det var inte många det. Är det så hemskt lämna lite fotspår, eller är det bara så ointressant att det inte finns någon mening med att kommentera? :-S

Men en liten fråga nu, så får ni skylla er själva om ni inte vågar skriva något i kommentarerna.

Vad skulle du vilja att jag skrev om? Seriöst alltså. Lovar på hedersord skriva om ditt förslag (fast det blir kanske inte som du tänkt dig..) Jag hittar alltid saker att skriva om, men ibland kan jag inte bara komma på något mer allvarligt än vad ko nr 287 hittade på under mjölkningen. Så några intressanta ämnen på lager vore inte dumt. Vill skriva lite seriöst också. :-)
SolSara @ 6/08/2006 09:33:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Du och min Blogg

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates