Allvar


torsdag, juni 8
Nu ska vi prata lite allvar här. Jag är nämligen fortfarande väldigt nyfiken på vem det är som går under anslutningsorten Långö. Efter lite kollande så märkte vi nämligen här hemma att vi t.ex. inte alls verkar komma från Ramkvilla, utan något ställe i stil med Öja. Så gör mig en tjänst, leta upp sitemeter-knappen längst ner till höger här brevid. Klicka på "By Location". Du borde ju rimligtvis vara den senaste som var inne på hemsidan och hamnar därför längst upp. Om det då står "Lng, Jonkopings Lan" så vänligen skriv en liten notis i kommentaren. Jag är nyfiken. :-)

Och det är gör ju att jag nog hade rätt trots allt med Mörkebo. Så jag är inte så dum trots allt..
SolSara @ 6/08/2006 09:27:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Allvar

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates