*ahrg*


torsdag, juni 8
För kanske en dryg månad sen var jag ganska upprörd över en sak som jag fick höra. Funderade på att skriva det här, men blev aldrig så, fast jag hade hela inlägget klart för mig. Ska inte skriva det nu heller, men helt plötsligt kom det tillbaka. Nej, det handlar inte om mig. Det handlar om frikyrkan (som så mycket annat på sistone), trångsynta personer och andra som inte "passar in". Blä på er allihopa. Funderar på om man skulle börja göra allt man "inte får" bara för att se vad som händer om lilla snälla och fina Sara helt plötsligt inte passar i ramarna längre. För om det är bara lite som jag misstänker, så är jag arg. Ni vet inte vad ni sysslar med..

Så, nu kan ni andas ut. Har skrivit av mig lite, så dags fika och försöka släppa det..

Andra bloggar om:
SolSara @ 6/08/2006 10:18:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till *ahrg*
Nu vet ju inte jag vad du syftar på precis, men jag har en känsla av att jag håller med dig. Det finns tyvärr mycket att bli arg över. Känns som att man inom frikyrkan har stora problem med att hantera allt som inte är svart och vitt (som människor med personligheter, exempelvis). Nu var jag lite hård, kanske. Men ändå, ibland känns det rätt galet.
DET kan du gärna skriva mer om. :)

Hm, ja, det skulle jag kanske göra.. :-) Intressant ämne är det ju iaf, men ganska känsligt för en del.. Får se om jag får lite inspiration om det framöver..

Säg bara till vad vi skall hitta på för galenskaper så är jag på bryta gränserna...

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates