Besikta Bil x 2 och lägertajm..


måndag, juni 12
Har för första gången i mitt liv varit och besiktat en bil. Och fick blodad tand för det, så gjorde det en gång till under eftermiddagen.

Okej, inte riktigt så, men nästan. Hade tid för min bil på morgonen i Vetlanda. Och sedan hade brorsan tid för sin bil i Sävsjö på eftermiddagen. Men eftersom han inte har körkort än så var ju någon tvungen att köra dit den. Och det fick ju bli jag då, eftersom jag ändå inte gör något vettigt här hemma. Äh.

så det blev en del körande idag. I varm bil. Utan AC. *puh*

Men jag klagar inte, vill ha det så här heeeela sommaren.

Det gick förresten bra vid besiktningen. Två prickar och två kommentarer. Alltihopa p.g.a. rost. Vilket var ungefär som väntat tycker jag. Tjejen är ju ändå 18 år lixom, och det är ju lite rost här och var. Så det ska de väl fixa lätt och smidigt.

Det här hade jag kunnat skriva mycket mer roligt och finurligt och intressant, men jag har tappat all inspiration till sådant bloggande. Får väl återhämta mig under veckan så är jag tebax, grymmare än innan, på söndag.

Drar nämligen iväg på UV-scout-läger imorgon bitti. Sommarens första läger. Så alla kan ju be för varmt och soligt väder och försöka blåsa bort varenda litet regnmoln som närmar sig Nässjö? Tack. :-)

Sova militärtält, laga mat ute, bli brun, ha kul, bada osv osv.. Ska bli härligt. Men internetfritt. Men det ordnar sig väl det med. Kanske behöver en vecka ifrån det. :-P Egentligen är det också mobbe-fritt, men jag är ju ledare, så har med min ifall det skulle hända något. Dessutom smidigt med alarm när man ska upp på morgonen och fixa frukost. Mess är ju alltid trevligt, men ska försöka låta bli skicka själv. Fast får kanske svårt att låta bli svara om man skulle råka få något fint. :-) Ska iaf försöka ta lite kort så ni kan få se precis hur underbart det var och vad ni har missat.. Läger är livet. Typ. Om det är någon vecka då och då iaf. Typ.
SolSara @ 6/12/2006 08:57:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Besikta Bil x 2 och lägertajm..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates