Blandade kvällstankar


måndag, maj 1
Den här gången kom jag ihåg att ta med mig mina badlakan upp till skolan. Istället glömde jag naturligtvis favvojeansen hemma. Hur ska jag klara mig utan dem en månad, nu när de äntligen är lagade och användbara igen?

Är Attans ett svärord? I så fall får jag nog sluta säga det. Eller skriva. Tror faktiskt inte jag säger det, väldigt sällan i så fall. Men har kommit på att jag skriver det lite då och då. Det kommer ju ursprungligen från ett svärord har hag hört, flytta 's' längst fram istället och se vad som händer. Men vad ska man börja använda istället. Järnspikar? Jag vet inte, det känns inte som ett kraftuttryck som passar mig. Och säg inte att jag inte ska använda kraftuttryck alls, nu när jag äntligen börjar få fram mina rätta känslor. :-)

Bra tajmning med Sara. Får jag låna ditt blogginlägg? Ungefär väldigt exakt vad jag tänkte i bilen idag.
Katten, jag tycker ju knappt något om någonting. Inte konstigt min blogg bara handlar om samma saker hela tiden och bara om mig och vad jag gjort och inte gjort. Tycker jag ingenting om något intressant, sånt där som alla andra tycker saker om?
Sen ägnade jag resten av bilturen åt att tänka igenom en rad intressanta saker om mig själv, som jag aldrig skulle lägga ut här. Men tyckandet dök ändå inte upp. Får ta tag i det där på allvar. Tänkt göra det många gånger, men så fort jag hunnit tycka något, så glömmer jag bort det. Finns helt enkelt inte kvar i huvudet tillräckligt länge för att jag ska hinna skriva ner det..

Men en sak tycker jag starkt. Jag tycker inte om när det regnar flera dagar i rad. Blir ju deppig bara av att titta ut genom fönstret. Inte för att jag har något emot regn egentligen, men jag vill gärna ha lite sommar och sol nu. Jag tycker om sommaren.
SolSara @ 5/01/2006 08:56:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Blandade kvällstankar
Men Sara, skriv inte "sommaren". Om man tar bort "omm" och "re" och sätter in "ta" där "re" stod, vad händer då? Just det!

Vet inte om jag vill låna ut hela inlägg sådär, men man får naturligtvis citera mig och hålla med! :-)

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates