Viktiga ting


söndag, april 30
Klänningen fanns inte i Växjö heller. Funderar allvarligt på att acceptera Saras erbjudande om att leta upp den i Stockholm. Har svårt bestämma mig. Kanske inte är meningen jag ska ha den trots allt? Jag menar, vid vilka tillfällen skulle jag kunna ha den? Är ju inte ens bjuden till ett ynka bröllop i sommar.. Och i vilket fall borde det gå runt ett antal tjejer i Jönköping med precis samma klänning. Å andra sidan är den grymt snygg.

Men insåg igår att det finns betydligt viktigare saker än en klänning.

Först satt jag några timmar på lägersammanträde. Känner mig riktigt laddad inför Bödalägret nu. Tips inför lägerbål/strandfest mottages tacksamt, vet inte vad jag tänkte på när jag sa att jag ville vara med i den gruppen.. Men det ska bli så kul! Lika jobbigt varje år med bödaläger, men skulle aldrig aldrig vilja ha en sommar utan det..

Sedan pluggade jag några timmar (istället för dator, det ni!) samtidigt som jag messade med en kompis. Vet inte hur mycket av det jag läste som gick in, men det var intressant iaf. :-)

Efter det drog jag in till stan för att träffa Mattias. Tänkte Johans, men det var stängt, så blev Claras. Grymt trevligt, fika is the shit alltså. En dryga tre timmar senare gick vi därifrån och jag fick hälsa snabbt på Calle innan de försvann. Det var på tiden, denna man har jag hört en del om men hittills missat att träffa.

Och sedan packa lite hastigt och lustigt för att åka ner på nattmöte i Vetlanda lite oplanerat innan jag skulle hem-hem. Men blir man bjuden så och DC ska tala, så är det svårt tacka nej. Dessutom visar det sig att Hanna och Linda och Maria var där, och ja, det var klart värt det. :-) Puss på dig kompis.

Alltså, en grym klänning som jag knappt kommer använda känns plötsligt mindre viktig. Kan spara de pengarna till en resa eller så istället. Varberg kanske? Hälsa på Alle? Och någon gång innan skolan slutar hade jag ju tänkt dra till Alingsås och farmor och mormor och morfar..
SolSara @ 4/30/2006 11:23:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Viktiga ting
Fika is the shit ja. Haha =)

Trevligt att träffas nevertheless!

Du ska nog se att det löser sig med klänningen så småningom.
Bara fortsätt att kämpa på som du alltid gör.

anonym? Vem?

Säg bara till...

Kram kram

anonym: Alltså, du får gärna vara anonym om du vill, jag blev bara så väldigt nyfiken på vem det kunde vara som ansåg sig känna mig tillräckligt för att säga att jag alltid kämpar på.. :-) Jag är smickrad..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates