SolSara


fredag, april 28
Måste säga litet tack till Linda som för sådär en sju år sen hjälpte mig välja internet-nick. Det blev SolSara, med motiveringen att jag tyckte om sommaren och ofta var glad som en sol. Nu efteråt kanske bör tilläggas att vi var unga tonåringar och fantasin tydligen inte var alltför stor.

Men. Det blev bra ändå. Och det allra bästa: det är unikt. Ser du SolSara, så är det jag. På precis vart enda ställe typ som du kan komma på. Förutom hotmail. Attans. Väntar och väntar, men vem det än är som har solsara@hotmail.com tycker tydligen om den.

Vill du se lite från SolSaras internet-historia, går det googla. Varenda en som dyker upp om man väljer "sidor på svenska" är jag. :-) Finns både min skunk (äh, ja, döm mig inte för hårt för utseendet på den, det var ett tag sen) och lite jag skrev i en gammal bödalägergästbok.. Och tack Jesper som tipsade mig om att det går göra så. :-)
SolSara @ 4/28/2006 05:32:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till SolSara

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates