*Mutter* *Mutter*


torsdag, april 27
Så typiskt. Ibland kan jag bli lite sur och irriterad. Har i flera veckor spanat in en ursnygg klänning i skyltfönstret under kollektivet. Vill ha till varje pris, typ. Idag hade jag äntligen pengar och var en vända på stan. Visar sig att klänningen ifråga kostar 400 kronor. Som hittat.

Mindre hittat däremot var min storlek.

Stort fett *BLÄ*

A6 imorgon förmiddag. Håll alla fingrar och tår ni kan hitta.

Att säga saker som "den är väl fin" och "du skulle nog passa i den" är en klar underdrift. Enligt mig står det SolSara skrivet kors och tvärs över den i feta blå bokstäver.

För studium: Klicka här, vänta tills du ser en röd och vit klänning, beskåda och betänk. Fast i marinblå istället för röd. Snygg? Japp.
SolSara @ 4/27/2006 09:09:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till *Mutter* *Mutter*

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates