Bankskräck och Fika


torsdag, april 27
Sicken tur det finns viktigare saker än sommarklänningar. Gjorde mer saker på stan än suckade.

Började med ett besök på banken. Kom dit hur nervös som helst. Fattar inte vad det ska vara bra för, borde vid det här laget veta att varken bankmän, tandläkare, doktorer eller frisörer bits, men samma sak varenda gång.

Aja, lyckades få ut lite kontanter och fixa ett nytt kort. Varför? Fick hjärnsläpp på ICA för några dagar sen och slog fel kod tre gånger. Provade senare tre gånger i automaten, samma sak. Jag har haft mitt kort i 2 år och minns inte min kod! Tror fel hjärnceller dog när jag råkade dunka huvudet i väggen..

Men det gick smidigt som det alltid gör, ung fräsch kille som ordnade det i ett nafs. Kort och kod kommer hem till mamma och pappa snart. Nödvändigt gå runt med ont i magen flera timmar i förväg. Eller inte.

Sen träffade jag iaf Gurra. Skön kille! (Maria, du har hittat härlig grabb!) Jag tycker jag har svårt för att prata ibland, men ändå satt vi knappt tysta mer än en liten stund, under den över två timmar långa fikan vi tog. Fast kanske är det för att vi inte hörs så ofta, utan vi har en del att prata om när vi ses? I vilket fall som helst var det väldigt trevligt och får hoppas det blir igen någon gång om lagom lång tid. :-)

Fika är härligt. Ska ut på lördag igen. Med Mattias. Också fin prick. :-)

"Kära Bullen!

Jag har ett problem. Jag har redan fikat ensam med en kille denna vecka och ska fika med en till om några dagar. Är jag normal? Får en tjej fika ensam med en kille som hon inte är tillsammans med? Får man fika med flera olika killar samma vecka? Och jag är ganska säker på att jag inte ska gifta mig med någon av dom.. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vågar inte tala om det för mina kompisar i frikyrkan. De kanske börjar kalla mig fula saker.

Kära bullen, hjälp mig!"
SolSara @ 4/27/2006 09:29:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Bankskräck och Fika
bullenkommentaren var kul =)

:-) Hade väl tankarna lite åt en viss tråd på flow.. :-)

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates