lite muttrigt nu med..


fredag, april 28
Nu är jag ännu lite mer tjurig. Eller. Jag är så tjurig som man kan orka vara när man är trött och seg och helst hade velat gå och sova tills morgonen. (Men det kanske inte ska göras klockan halv sex en fredag kväll..)

Fanns naturligtvis ingen klänning kvar i min storlek på A6 heller. Tog en vända till på stan, men hjälpte inte. Så nu ska Linda kolla åt mig i Växjö imorgon. Tur med snälla kompisar. Fast jag har egentligen gett upp hoppet. Typ, i alla fall. Eftersom Linda kollar så är väl hoppet inte helt avlivat än.

Undrans vad som händer ikväll? Funderar på om man skulle försöka få tag på något folk eller om man ska läsa lite i kursboken (meningen var ju jag skulle plugga idag, inte blivit så mycket precis) och se en film eller nåt (underförstått: sova..)
SolSara @ 4/28/2006 05:15:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till lite muttrigt nu med..
Hoppet ska man inte ge upp. Säg till om du vill att jag letar rätt på den i Sthlm och skickar över den. =)

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates