Internet-tester, något att ha?


måndag, januari 23

Det här med tester på internet kan vara lite spännande.. Hamnade på QuizFarm, en sida med div mer eller mindre genomtänkta amatörtest. Sagt och gjort, testade på några stycken. Tyckte Which Disney Character is your Alter Ego? verkade intressant. Hm. Tja, äh.

You scored as The Beast. Your alter ego is The Beast! But that is only a name... you are kind hearted and sweet, people just misunderstand you.



Iofs så kom Törnrosa på en stark andraplats och Långben på tredje, men ändå.. Kan inte påstå att jag känner mig som en Odjuret direkt..

Vet väl inte om Your Harry Potter Alter Ego Is...? gick bättre.

You scored as Albus Dumbledore. Strong and powerful you admirably defend your world and your charges against those who would seek to harm them. However sometimes you can fail to do what you must because you care too much to cause suffering.



Då gillar jag Tickle bättre. Gjorde tydligen deras Celebrity Matchmaker för typ två år sen, då blev det Tiger Woods. Nu blev det Sting. Fast jag vet inte det. Njä, kanske inte.. :-) Jag vet vem jag vill ha, men han fanns nog inte ens med som alternativ..

Nu vet ni vad Sara gör när hon har lite tråkigt och inte orkar plugga eller vara seriös på Flow. :-) Men efter dagens krassa resultat (har besparat er från en del av dem) så får jag nog hitta något annat att göra nästa gång..
SolSara @ 1/23/2006 08:08:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Internet-tester, något att ha?

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates