Duscha hett?


måndag, januari 16

Jag brukar inte duscha i extremt varmt vatten. Det ska vara skönt och varmt, men inte alls hett. Men i morse tänkte jag att det skulle vara väldigt skönt med en riktigt varm dusch, så jag vred på lite extra och det var underbart.

När jag en kvart senare stod framför spegeln i mitt rum och flätade håret insåg jag varför jag aldrig brukar duscha så varmt. Hade inget syre kvar i huvudet alls och blev tvungen sitta på sängen en lång stund med huvudet nedböjt innan jag kunde fortsätta med flätningen. Hm. När jag tänker efter så vet jag ju att det är därför jag inte brukar duscha så varmt, men varför kom jag inte på det tidigare? Å andra sidan var det kanske värt att nästan svimma för att kunna duscha hett en gång iaf..
SolSara @ 1/16/2006 07:04:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Duscha hett?

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates