Sömn


torsdag, januari 12

Sov nästan så mycket inatt som jag behöver göra. Men det var hur segt som helst att gå upp.

Sedan somnade jag nästan på föreläsningen.

Tog en powernap på lunchen.

Sov lite till nästa föreläsningspass.

Sov middag en halvtimme i eftermiddags.

Är hur sömnig som helst nu igen.

Alla som tror jag kommer sova gott inatt, räcker upp en hand? :-) Fast, vem vet. Om jag pratar länge i telefon i kväll t.ex. så kanske jag sover ganska bra ändå.

Hm, jag kanske behöver sova? Det är ju inte första gången jag löser mina problem genom att sova mig igenom dem tills hjärnan hunnit bearbeta klart allting. Flera tillfällen då jag slocknat *pang boom* efter att något varit jobbigt.. Det här kanske är ett sådant? Man ska ju lyssna på sin kropp..

Imorgon bär det av till Stockholm! *yay* Ska bli kul träffa folket! Vet ju inte vad som händer än iofs, men vi brukar ha ganska trevligt när vi degar tillsammans. Det behöver inte hända så mycket lixom..
SolSara @ 1/12/2006 08:17:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Sömn

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates