Hockey då va..


lördag, januari 21

Har för allra första gången inte skrivit i bloggen på _två_ dagar. I torsdags blev det helt enkelt inte och igår var jag inte hemma. Hade iofs kunnat skriva något kort när jag kollade mailen tjugo i sju på morgonen, men kände mig inte särskilt inspirerad just då. :-)

Var på min allra första elitserien-match i hockey i torsdags. HV71 - Djurgården. Och vilken match! Var ju inte så svårt avgöra vilka som ägde. 6 - 3 slutade det. Till rätt lag. HV alltså. Om det nu råkar vara någon som inte var säker. Men det var en upplevelse iaf. Hade pratat om det ett tag i basgruppen i skolan, men fick inte tag på biljetter. Men så förra veckan så kom Lunkan och sa att han hade fått tag på tio ståplats-biljetter. Hm, tänkte vi, tja, kör till då, det kan nog vara värt det ändå! Och det var det ju.. :-) Vad gör det att man får ont i både ryggen (jobbigt stå), öronen och huvudet (då det står åtta killar runt om och skriker för full hals i tre peroder)? Men nästa gång ska jag sitta ner, det var lite obehagligt stå där, när man har både stor respekt för höjder och inte är särskilt förtjust i att okända människor är så nära inpå..

Skulle kanske kunna skriva en del här om gårdagen, men låter bli. Vet inte riktigt vad jag skulle skriva ändå..

Det vara snö här. Det blir lite kallt gå mellan internatet och skolan, i bara raggsockar och sandaler, när det inte är skottat.. Men orka ta av sig raggisarna och dra på sig riktiga skor.. Kunde jag klara mig med sandalerna förra året, ska det gå i år med.
SolSara @ 1/21/2006 09:19:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Hockey då va..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates