Inlägg nummer 100, om kyrkkaffe


söndag, januari 22

Inte illa, är nu uppe i hundra inlägg. Har blivit lite dåligt med inlägg på senaste tiden, har tydligen vettigare saker att göra än hänga på nätet. Eller så börjar jag bara tröttna lite på det.. :-) Men ska nog mycket till innan jag överger det helt.

Hade ett sånt där härligt långt kyrkkaffe idag. Hela dan väldigt typiskt svensk frikyrka.

(ca)
10.00 Gudstjänst
11.45 Gudstjänst slut, kyrkkaffe
12.30 Går sist från fikaborden, efter att äntligen lyckats bestämma vad vi ska göra (=gå hem till Emka och Jenny och göra hembakad pizza)
13.30 Börjar baka pizza, efter en tur ner till Hemköp
15.15 Pizza uppäten, såsandet i en mycket skön soffa tar sin början
18.00 Spelar en omgång Settlers <-- Jag vann!
21.30 Sara och Patrik åker hem till Kortebo igen

Inte illa lyckas såsa i över sex timmar utan att få tråkigt.. :-)Såna här söndagar trivs jag ganska bra, om vi säger så..
SolSara @ 1/22/2006 10:14:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Inlägg nummer 100, om kyrkkaffe

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates