Latardag


tisdag, december 27

Idag har jag.. äh.. tja.. gjort.. ingenting? Och jag som skulle jobba ihop åtminstone några slantar på lovet. Enda vettiga jag åstadkommit är en middag. Som åtminstone jag inte tyckte var någon höjdare, men det är ju iaf husmanskost, kan behövas lite kött och potatis ibland..

Hade besök av en kompis en kort sväng också. Trevligt, fick han se hur jag bor iaf. Måste jag bara ta mig upp till Örebro någon gång också. Men det ligger väl längre fram i tiden, antar jag.

Och så såg jag Jönsssonligan och Dynamitharry i eftermiddags. Somnade någon halvtimme i mitten, antar det inte var tillräckligt spännande. Å andra sidan var jag hur trött som helst..

Just nu är det tomt hemma. Fyra ungar som är iväg på Pyro. Ett företag en två mil härifrån som tillverkar fyrverkeripjäser. Hm. Är inte så förtjust i såna där. Men men, mamma har iaf sagt att de måste ge pengar till välgörenhet också, om de ska köpa sånt där..

Såg förresten 50 first dates igår kväll. En sån där lagom mysig, rolig och fin film med ett lyckligt slut. Naturligtvis var det ju en sliskig gubbe med någonstans också, men han höjde ju filmen. Och jag gillar Drew Barrymore. Hon fångar upp en på ett särskilt sätt. Och så spelar hon i en del av de filmer jag gillar bäst..
SolSara @ 12/27/2005 09:02:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Latardag

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates