Växjö


fredag, december 23

Är nu hemkommen efter lååång dag i Växjö. Hittade ett par vanliga tröjor till mig. Och efter ett par timmars letande en sak som nog kan passa Linda. Så var mina julklappar klara. Fick dessutom ont i fötterna, en trött rygg, axlar som började protestera samt ett huvud som mest snurrade och inte var riktigt med sista timmen. Tack och lov att julhandel bara sker en gång om året.

Men jag gillar den miljön annars. Att bara gå runt och strosa på ett köpcentrum en timme, det kan vara underbart. Anonym mitt ibland en massa folk, passar mig fint. Shopping däremot är jag mindre förtjust i. En timme räcker gott. Då hinner man antingen hitta det man vill ha. Eller så hittar man inte det man vill ha, men slutar innan man blir helt tjurig och vimsig och trött och gnällig..

Men när jag var helt slut och nära att svimma, så var det iaf dags att äta tillsammans. Hela familjen + praktikanten = 9 pers, på en kinarestaurang. Mycket gott, men inget speciellt. Som alla andra sådana ställen. Och sen var det dags för det i mitt tycke höjdpunkten, Narnia. :-) Och den var jättebra! Så den tycker jag alla ska se. Var ett tag sen jag läste böckerna senast, men min bror tyckte de var bra med att följa boken nästan helt.. En film jag kommer se igen, flera gånger. Får hoppas det blir film på alla böckerna. Även om de har lite att leva upp till med den här inledningen.. :-)
SolSara @ 12/23/2005 10:46:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Växjö

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates