Telefoner


torsdag, december 22

Har nu tagit mig hem till skogen. Hur ska jag klara mig utan bredband i flera veckor?? Aja, kan nog vara nyttigt att ta det lite lugnt med internetandet..

Har haft ett trevligt telefonsamtal idag, på en halvtimme med en person jag tycker om. Är fortfarande riktigt kass på att bara prata sådär. Ingen som kan lära mig hur man gör? Eller kan alla andra det bara naturligt och vet inte hur man gör för att lära sig något sådant? Kanske bara är så att jag får inse att jag är en tråkig person som inte har något att säga.. Men om det är någon som är sugen på att telefonträna mig, så är det bara slå en pling! Och vet man inte mitt nummer så kan det nog ordnas på något sätt.. :-) Men det tar nog ett tag innan jag börjar ringa er. Jag gillar inte telefoner. Och det är hemskt ringa någonstans utan att veta vem som svarar..
SolSara @ 12/22/2005 11:17:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Telefoner

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates