Aj och Julfest


onsdag, december 21

Har ont i örat igen. Misstänker att det har något med käken att göra. Mina käkar mår inte riktigt bra, har inte gjort det på länge. Men det har mest varit högra som krånglat. Men nu är det spänt och irriterat i vänstra också. Och ont i vänster öra. Som blir värre när man rör på käken. Aj då. Hm, men det går väl över, antar jag.

Kan berätta att skolans julfest igår var mycket lyckad. Grymt bra jobbat av Intro! Lagom av allt. Allra bäst var nog Markus, som offrade sitt hår för att kunna gestalta Gunne (som har flint..) :-) Han blev verkligen jättelik! Dessutom var ju Vidare med, där tre av mina klasskompisar från förra året går. Så vi avslutade kvällen med att spela Settlers. Jonathan, Holger, Patrik och jag. Koffe bangade, han är fortfarande inte så förtjust i det spelet.. Efter en jämn slutkamp så vann jag. *yes* Vi blev lite nostalgiska. Pratade gamla internatminnen och sånt efteråt. Saknar verkligen förra året och allt härligt folk.. Återträff vore ju inte fel. Någon som är lite bättre än jag på att ta tag i sånt?
SolSara @ 12/21/2005 06:29:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Aj och Julfest

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates