Flumkväll


lördag, december 17

Det blev förresten en bra dag till slut igår ändå. Trots att den inte var något vidare på dagen. Men på kvällen gick jag upp till Patrik och åt kvällsmat med honom. Satt och pratade några timmar, spelade Othello. Jag förlorade varenda gång, men en gång blev det 31-32 (ingen kunde lägga sista brickan), så då var jag lite stolt ändå.. :-)

Sen så gick vi ner till internatet igen för att se om det var någon som ville vara med och leka med oss. Hittade två tjejer i TV-rummet. Efter lite om och men spelade vi super-yatzy (jag vann!!). Sen kom Kjell också. Och vi pratade. Och pratade. Och pratade lite till. Det blev mycket himmels-snack. Lite småläskigt. Finns nog bara en tanke som är jobbigare att föreställa sig än evigt liv. Och det är tanken på ingenting alls. Men vi kom fram till att himlen är en mycket bra plats iaf.. :-)

Klart, det blev väl en hel del flum också (eller väldigt mycket) och vissa kanske lite mer snuskiga kommentarer. Men annat ska man kanske inte räkna med när det är det gänget, framåt midnatt.. Ni som tror att frikyrkofolk är väldigt pryda av sig, ska nog komma och hälsa på oss. Tror ni ändrar er ganska fort. Fast vi är kanske inte riktigt representiva för alla.. Pungbrottning, någon? (Patrik som hör lite dåligt)
SolSara @ 12/17/2005 11:16:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Flumkväll

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates