Inget plugg idag heller..


måndag, december 19

Idag är en sån där dag igen. Har haft ledigt hela dagen. Och hur mycket har jag pluggat? En timme, knappt.. Blä, varför går det inte när jag har tid?? Har ju egentligen allt klart, behöver bara få lite ordning på flummet som är på kladdpapprena och i huvudet.. Antar jag får sätta mig en heldag på lovet så det blir klart då iaf.

Det är nog något psykologiskt. Just nu dubbelt av det. Dels så är jag väl lite lat, är det något som är jobbigt, så skjuter jag gärna upp det. Och eftersom jag vet att jag jobbar bättre under lagom press, så blir det ännu värre. Men dels så är det nog lite för mycket nu. För många saker på en gång jag ska göra. Fast egentligen är det inte så många, men det är för mycket för att kunna koncentrera sig på en enda sak. Så då blir det lite halvtänkt på allting och inget gjort..

Ska gå och läsa en del ur en kursbok iaf, försöka stilla mitt dåliga samvete lite. Så fort jag ätit några mackor. Med rödbetssallad. Riktigt fint. Lite sallad och några köttbullar så hade det vart perfekt. :-)
SolSara @ 12/19/2005 06:30:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Inget plugg idag heller..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates