Älskade Vän


lördag, december 17

Nej, det är inte jag som skrivit den. Det har Troubadix (crossnetFLOW) gjort. Men jag tyckte den var så fin, så jag ville att ni skulle läsa den. Varsågod.

Älskade vän

Se på mig, älskade vän
Titta på mig.
Du behöver inte le,
inte skratta,
inte förklara varför.
Jag vill se in i dina ögon.
Jag vill se din själs djup.
Måhända det inte är vackert.
Måhända det är brutalt.
Men jag vill dela det du bär,
det liv du lever.
Vackra vän,
underbara du,
göm dig inte för mig.
Världen kanske skrattar eller hånler
men jag ser dig bara för den du är.
Söta, rara,
du får lov att gömma dig för
de som skrattar
de som hånler
men göm dig då i mig.
Min famn är öppen för dig
till tidens ände
om det så krävs.
Göm dig i mig,
försvinn inte i dig själv.
För då får jag inte se dig.
Då får jag inte titta in i dina vackra ögon.
Älskade,
vackra,
underbara,
söta,
rara vän.
försvinn inte,
göm dig inte,
inte för mig.

SolSara @ 12/17/2005 07:39:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Älskade Vän
yo!!!

här har du din blog

/samuel k

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates