Kyrkkaffe åt Folket


söndag, december 18

Patrik sammanfattade dagen mycket bra, när vi nu skildes åt.

Det var det längsta kyrkkaffe jag någonsin varit på..


Och jo, tolv timmar får nog räknas som länge.. :-) Men trevligt var det. Började med gudstjänst i Pingst. Sedan blev vi ett gäng på Claras. Efter det körde jag hem två introsar, innan jag åkte tillbaka till stan. Då hade Samuel och Patrik redan fixat maten, så det var bara duka fram och äta. Sen lite pepparkakor på det. Och Mattias dök upp efter ett tag. Sen satt vi och pratade. Och pratade. Såg en film. Och pratade. Och så lite mackor. Och prata lite till. Mycket flum. :-) Borde komma med ett fint citat här nu, blev några stycken sådana, men är nog lite för trött för att komma ihåg några. Men Samuel och Patrik fick ju båda ihop ett antal, som vanligt..

Filmen vi såg var Anger Management. Visste inte riktigt innan om jag skulle vilja se den. Men det var inte så farligt. Lämnade mig ganska oberörd. Vet knappt om jag ens skulle säga att den var bra. Att jag var tveksam var nog mest för att jag har funderat mycket på det här med ilska de senaste dagarna. Och det jag kommit fram till har inte varit så roligt. Vet inte riktigt hur jag ska ta tag i det. Men det löser sig kanske med tiden. Nu vet jag om det iaf..
SolSara @ 12/18/2005 11:13:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Kyrkkaffe åt Folket

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates