Trött?


onsdag, december 14

Misstänker att jag var lite trött när jag vaknade idag. Har mobilen som väckarklocka. Satte igång att låta vid sju. Jag lyfter upp den för att stänga av den. Ser att skärmen är helt konstig. Funderar över detta en stund, "katten också, inte den här mobilen med". Inser sedan att den fortfarande låter, så försöker stänga av den. Knapparna känns helt konstiga och det funkar inte. Tittar på den en stund till. Inser att det jag trodde var skärmen i själva verket är den lysande knappsatsen. Och det funkade naturligtvis inte att stänga av den genom att trycka på skärmen (som jag trodde var knapparna). Vänder på telefonen, stänger av alarmet och släpar mig upp ur sängen och in i duschen.

Trots att jag steg upp en timme innan skolan börjar (som ligger 20 m bort) så hann jag inte äta frukost. Eller, hann och hann. Gjorde allt annat så segt, orkade inte skynda, så det blev lixom inte så mycket tid över. Så då kunde jag lika gärna ta det extra lugnt och hoppa frukost innan första lektionerna. Frukost ska ätas när man vaknat till ordentligt, framåt en nio-tio sådär, alldeles lagom på fikarasten vid halv tio alltså.
SolSara @ 12/14/2005 11:04:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Trött?

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates