Att Sova eller Icke Sova


tisdag, december 13

Misstänker att jag kommer vara lite trött imorgon bitti. Hade väldans svårt för att somna i går kväll. Men till slut gick det. Tills halv tre, då några tjejer hade ett litet luciatåg ute i korridoren. Sen tog det ju naturligtvis en bra stund igen innan jag somnade.. Men trevligt med lite nattsång sådär, även om jag var mindre glad just då. Vill du veta hur jag är när jag är som värst? Väck mig mitt i natten och håll mig vaken mot min vilja.. :-)

Men jag är glad idag. Jätteglad. :-) Att man kan bli det så bara för en liten grej.. Men det är härligt..
SolSara @ 12/13/2005 08:51:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Att Sova eller Icke Sova

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates