Vänner


söndag, december 11

Förtydligande: Nej, jag mår inte toppen-utmärkt-bra just nu. Men det funkar för det mesta. Helst en promenad om dagen, lite flowande och lite socialt umgänge på ett eller annat sätt, så går det rätt bra.

Idag har jag inte tagit någon promenad, men istället fyllt mitt sociala behov. Spenderat halva dagen (=gudstjänst, handla, laga mat, prata/sitta tyst) med Patrik. (Om du läser detta: förlåt, ta inte illa upp, men tror du redan vet detta..) En mycket go kille faktiskt, rolig att umgås med. Konstig. :-) Men har aldrig varit och kommer aldrig bli aktuell som "potentiell blivande man". Men fortsätter det så här så har jag iaf hittat en ny bra vän.. Och har inte så jättemånga vänner just nu som jag kan umgås med lite när jag vill, de flesta bor en bit bort och kräver en del planering i förväg. Förutom Emelie då som dyker upp lite när hon vill. Sist fick jag en kram och en snabb titt på hennes kompis-kille-pojkvän-blivande pojkvän (??) innan de försvann igen..
SolSara @ 12/11/2005 08:12:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Vänner

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates