Aj aj i magen..


onsdag, december 7

Vaknade vid fyra inatt av att jag hade kramp i hela magen. Nu var det väl ganska väntat, räknade ut igår att den riktiga mensvärken både skulle hinna komma och gå under natten. Väldigt skönt egentligen, för jag brukar kunna sova mig igenom det. Och somnade faktiskt om när det släppte efter ett tag. Är bara glad att det för mig snarare handlar om timmar än om dagar som en del andra tjejer har det. Usch. Nu är det bara en molande värk kvar, som man kan ignorera större delen av tiden. Vill ogärna stoppa i mig tabletter om det inte verkligen behövs..

Om det nu råkar vara någon ung kille som tyckte det här var lite jobbigt läsa: Get used to it.. Du har stor tur om du råkar hitta en tjej som inte har några problem alls med vare sig PMS eller mensvärk. Och det är du som kommer bli lidande för det. :-) Det här är ju trots allt något som berör ena hälften av jordens befolkning..
SolSara @ 12/07/2005 12:59:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Aj aj i magen..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates