No Internet, OMGarnstump, What To Do?


söndag, december 11

Tror det är första gången sen jag började skriva i bloggen som jag inte skrivit varje dag. Anledning: Skolans bredband har muppat sig. Men nu funkar det igen.

Hemskt, men måste erkänna att jag nog är lite internetberoende. Fick nippran i fredagskväll. Tänkte avsluta dagen med en timme flowande. Nix, det gick inte. Nähä, vad gör man då, klockan nio en fredagkväll? De få andra som var kvar på internatet satt och tittade på en film som jag för det första sett många gånger och börjat tröttna på, för det andra såg senast för typ tio dagar sen.

Jag plockade fram mitt pussel. Tog upp det till skolan för ett tag sen, bara utifall att jag ville ha något att göra. Så satte jag mig på golvet och började pussla. Och så här blev resultatet (lite mörk bild, men det är jättefint IRL):



Iofs gjorde jag inte klart hela då, gjorde övre halvan då, och så resten igår förmiddag.

Men igår kväll hade jag iaf trevligt. Först spelade jag Settlers med Patrik och Samuel, vann första gången! *wei* Sen åkte vi till Alcamo, köpte pizza, åkte hem till Samuels lägenhet (som han delar med typ fyra till) och käkade. Mmm, vad gott! (Även om min mage inte var så förtjust i morse..) Sen tänkte vi se en film eller nåt. Slutade med att vi såg Million Dollar Baby tillsammans med tre andra killar. Kände mig lite i minoritet, men å andra sidan så har jag nog lättare för att umgås med killar än tjejer. Genrellt iaf, mina närmsta vänner har ju för det mesta varit tjejer..
SolSara @ 12/11/2005 12:39:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till No Internet, OMGarnstump, What To Do?

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates