Eve och Hästar


måndag, december 12

Idag är jag glad! Eve är här! Helt plötsligt stod det någon som jag kände igen i dörren, när jag satt framför TV:n och käkade frukost.. :-) Iofs har vi inte umgåtts så mycket, hon är ju här för att vara med pojkvännen, men lite har vi kunnat vara med varandra ändå. Trevligt att träffas, även om det bara blir lite grann. Hoppas verkligen hon får ledigt från praktiken imorgon, så hon kan stanna en natt till. Så vi kan umgås kanske lite till ikväll iaf.

Annars har jag helt plötsligt fått hästar på huvudet igen. Har inte ridit på flera år. Och inte särskilt mycket innan dess heller iofs. Men när jag var ute idag så blev jag sååå sugen på att hoppa upp på en islänning och bara tölta iväg en mil eller två.. :-) Dom är härliga dom små pållarna. Alla borde prova på att rida dom minst en gång i livet.. Gärna hundra..
SolSara @ 12/12/2005 06:25:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Eve och Hästar

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates