Mindre bra dag


fredag, december 16

Sur och arg och irriterad har jag varit idag.. Utan någon egentlig anledning. Lite arg på mig själv för att jag inte kan plugga när jag har massor tid och verkligen behöver göra det också. Lite arg på läraren som _nu_ talar om att han vill att den muntliga redovisningen av vårt arbete ska vara sådär en 20 min. Och jag och Markus som trodde vi var klara, när vi lyckats få ihop tre sidor text. Tänkte göra redovisning med att i stort sett säga det vi skrivit. Men det tar ju typ fem min.. Så nu måste vi hitta material, som inte finns lätt tillgängligt, bara för att fylla ut tiden.. Blä.. Ibland ser jag fördelarna med att ha ett vanligt jobb och inte plugga..

Men nu är det lite bättre. Inte pluggat så mycket alls, men har iaf städat en del och vart ute och gått. Och nu ska jag snart upp till Patrik och vara lite social. Får se till att plugga ordentligt imorgon, så jag blir klar någon gång.
SolSara @ 12/16/2005 05:40:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Mindre bra dag

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates