Klar


fredag, december 2

Nu är jag klar med hemtentan! Bara typ tre saker kvar att göra innan jullovet: ett grupparbete, en grupphemtenta och en tolkningsuppgift. Och så ett par böcker som ska läsas.. Men det ska nog gå.

Och ännu mer *suck* som fortsättning på igår. När Linda idag skulle ringa och boka bord på värdshuset så var det naturligtvis fullt nu, dom hade precis fått in en bokning på sex pers. Jahopp. Så nu har vi bestämt oss för att fixa mat själva hemma och se en film. :-) Det går ju faktiskt det med..

Nu ska jag lämna in hemtentan, så fort jag belönat mig själv genom att surfa lite på flow, och sedan packa och åka hem för helgen. Blir nog sista gången innan jul, försvinner ju några dagars pluggande när man är hemma. Det går lixom inte, även om man försöker. Fast denna gången måste jag åtminstone läsa en del..
SolSara @ 12/02/2005 12:17:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Klar

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates