Vinterdag


onsdag, november 30

Underbart väder det har varit idag! Var bara tvungen att ta en promenad på lunchen. Åh vad jag njöt! Snön som knastrar under kängorna och solen som lyser härligt! Gud visste vad han gjorde när han skulle skapa naturen. T.o.m. här uppe i kalla och mörka Sverige kan det vara ju vara fint ibland även på vintern.. Annars gillar jag inte vintern, men sådana här dagar är det helt okej.

Ikväll blir det Settlers. Igen. Hoppas jag kommer med vinstrapport sen, måste ju klå killarna någon gång.. Ja, killarna, är inte så många andra tjejer som är på. Fattar inte varför, det är ju jättekul! Precis lagom avvägning mellan tur och taktik. Passar mig perfekt. Och har du ingen aning om vad settlers är, så är det lite som en blandning av risk och monopol, men helt olikt och går inte alls att jämföra med något av dom. Settlers-VM är över för detta året (jag var inte med), men hemsidan för det talar om lite mer om spelet, om någon är intresserad..
SolSara @ 11/30/2005 02:57:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Vinterdag

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates