Andra gången jag är förvånad över mig själv idag..


tisdag, november 29

36 poster på 21 dagar. Inte illa. Jag har inte ens försökt få många, bara att det skulle vara typ en varje dag. Jag har inget liv.. Fast jag börjar lära mig att skriva och det är bra. Har iofs skrivit en del i dagböckerna på först lunar och sedan flow, men det har ju inte varit mer än som mest ett par i månaden. Det här är något helt nytt, förvånad faktiskt att jag fixar det så bra. Det är inte ett dugg intressant, men om det är någon som inte vill läsa så är det ju bara att gå. Man blir ju inte tvingad till att lyssna på något man inte vill höra som när man pratar med någon.. Och om du läser så är det ju faktiskt kul, du lär iaf känna mig betydligt bättre än många andra..

Nu är det snö ute!! Visst, det har kommit lite snö tidigare, någon morgon har det varit ett tunt, tunt snötäcke ute. Men nu är det verkligen flera cm med härlig, fluffig nysnö! Ok, det är den där lite klibbiga sorten och inte pudersnö, men man kan ju inte förvänta sig för mycket av säsongens första snöfall. Hm, vi borde införa åtminstone några av eskimåernas alla beteckningar på snö. Finns ju faktiskt många olika sorter.. :-)
SolSara @ 11/29/2005 09:20:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Andra gången jag är förvånad över mig själv idag..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates