Drömmen


söndag, november 27

När jag la mig en stund på sängen förut, kom jag på vad jag hade drömt om. Det var, bland mycket annat, något om en resa till Dalarna för att vara med i ett medeltidsjippo. Men jag kunde inte, eftersom jag skulle bli tvungen att åka typ direkt när jag väl kommit dit för att hinna tillbaka igen till skolan i tid. Men det var den trevliga delen av drömmen. Sen var det en massa annat som jag bara kommer ihåg känslan av. Och det var inte kul..

Och så var det en grävling med. Jag är djurvän, men sen en incident med en grävling i pappas verkstad när jag var liten, så har jag haft en stark motvilja mot dom. Det har blivit bättre de senare åren, men tydligen inte helt bra. Riktigt obehagligt var det. Även om pappa kom efter ett tag och spräckte skallen på den med en yxa. Iofs inte trevligt det heller, men ändå..

På två nätter har jag alltså drömt om tre saker som jag tycker är riktigt obehagligt. Har ingen lust att gå och sova nu, vill inte veta vad det blir i natt..
SolSara @ 11/27/2005 10:06:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Drömmen

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates