Dröm igen..


måndag, november 28

Inatt var iaf inte drömmandet så obehagligt, men det var ändå ganska känslosamt och jobbigt. Och mycket var det också, inte små glimtar. Kan fortfarande komma ihåg tillräckligt för att hålla ett föredrag över det i kanske en kvart och då vet jag att jag redan glömt mycket..

Men en sak som jag kommer ihåg var rätt rolig. Åtminstone när jag vaknade, i drömmen gav det upphov till en smärre inre konflikt med min självbild.. Iaf så tog jag en liten paus från allt som hände och satte mig i solen utanför skolan. Då kommer två killar gåendes förbi. Den ena visar sig vara killen jag var "kär" i under hela min högstadie-tid, vi kan kalla honom L. Den andre är en ännu oidentiferad kompis till honom. Dom går bara lugnt förbi. L flinar lite, var ju år sen vi sågs men nog känner han igen mig. Någon som kan gissa vad jag gör?

Jag slänger ett glas vatten i ansiktet på honom. *YES* Borde gjort det för flera år sedan ju! :-) Nu är det bara kul, men det ledde till flera känsloutbrott av varierande slag i drömmen..

Vädret är helt underbart idag! Tog en ganska lång promenad och solen sken härligt och det var nästan skönt fast att det var kallt. Så nu är jag på ganska gott humör, trots att jag pluggat en del och ska fortsätta snart igen.

Har börjat fundera på vad jag ska göra till hösten igen. Går inget vidare, kan omöjligt bestämma mig. En lutar jag åt ett håll, en åt något helt annat. Vet bara att jag inte ska gå här nästa år. Även om det skulle kunnat vara väldigt intressant, så är det inte alls rätt tid för det..
SolSara @ 11/28/2005 03:05:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Dröm igen..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates